klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Saturday, October 25, 2008

crita lama,

be write on,
October 25, 2008 at 10:57 am


Smlm g open hse kt Keramat, umah kwn lama… Ezry,da dkt 3thn jgk la aku x jumpa Ezry ngan Ema..hurms ada rindu kt c2…Cuma bl aku ingt smula knpa kmi xjumpa lam 3thn ni, aT aku jdik skit sgt2.. mende da lma lepas, aku kna bljr forgiv & forget aite…so, I’ll try to do it…insyllah..Allah msi syg aku!

Sblm g open hse tuh, aku smpt jgk gado2 mnja ngan Ajibun, 2hri xjumpa Ajibun, tba2 bgthu cuT ktrg weeknd ni xjd..Ajibun kna fly..& aku kna faham…mrajuk..tp xlma, aku rindu sgt kt Ajibun, xsgup aku mrajuk lma2..huh!!

Kuar ume lam kul 8mlm, tp smpi kt Keramat da kul 11mlm..huh, sibek Ezry ngn Ema tgu jgk…ksian dorg…da la kmi dtg lmbt..aku siap borong gift lgik…heehe

Pas blik dr open hse, aku penat sgt2 tp smpt jgk aku mnja2 ngn Ajibun, afta dat aku ntah ke mana, Ajibun da g mana…sedar2 je da Subuh…& bt skian kalinya aku abaikn laungan Azan yg bgema, aku lalai jlnkn kwjipan ku sbgi hambaNya..ya Allah btapa jauhnya aku dr Mu…ampun kn ya Allah…huh!!! Kerdilnya aku…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...