klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, November 13, 2007

cinta beralih arah...

be write on,
November 13, 2007 at 7:20 pm


11.11.2007, hri ni CINTA ku da beralih arah... ntah napa aku curang lagik ngan CINTA lama.. bkn boring, tp aku mhu 1 pbaruan.. aku ltih hnya setia pd satu CINTA yg akhirnya cma beratkan otak ku jer.. sakit nye kpala,hya aku yg tanggung.. & hri ni ngn sribu satu kpayahan aku kuatkn dri tuk CINTA bru ku... tp apepun aku kn trus bsama CINTA lama.. kerna d ctu aku bljr ttg suka & tawa... cma hrapn ku biarlah CINTA bru ku trus bersinar bgi sang suria.. ku xmo kcewa lgik..

First Love Art & Design Studio, ku duakn CINTAnya ngn First Love Shiny Shine, spt nama nya ku mhon... 'CINTA' ini trus kekal bersinar... pd keDah & BgDewa yg mbuka mata ku,tanx sgt2... alhmdllh Allah...

Wan, doakan aku.... wlu byk CINTA yg ku lalui.. ku mohon ko adalah Last Luv ku... biarla CINTA ku brakhir bsama mu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...