klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Saturday, January 26, 2008

ku kira aku bisa...

be write on,
January 26, 2008 at 8:09 pm


Aku xthu…knpa berat btol pjlnn idup ku d ambg langkah 2008 ni…ku kira, aku bisa tgglkn sjuta mslh dblkg..tggl bsma 2007 yg byk mgugat rs aT ku… rupanya.. mslh tuk dselesaikn bkn tuk d abai…dan aku msi spti smlm.. msi tgapai2 mta oksigen tuk pnafasan…

Beban yg tsndar bt kn ku nekd mngmbil cuT yg pnjg… mksud ku cm 1.. ku ingin lari dr suma bebanan prasaan & otak ku… aku benar2 xmmpu hdapi sumanya.. lbh2 lgik aku bsndrian skrg.. perit!! Aku benarnya rindukn deringn hp ku.. laungan teman2.. nmun.. apa daya saat ini aku hnya mmpu bsndri… aku pasrah!!!!

Klmrin, aku ngan lgkah yg loglai tnpa dstinasi, cuba tuk lari.. lari sjauh mgkin, andai e2 sj yg mmpu ku lakukn, agar bisa yg menular d sendi ku…akan sembuh…ku cuba tuk xbpaling, nmun aku blm kuat tuk laku nya.. aku bralah, ku cuba tuk mndgr suaranya, ya mgkin apa yg ku rasa e2 palsu… mgkin hnya aku yg trabai sdgkn aku mmgnya msi dekat d aT.. yg xslh mcuba bkn… alhmdllh, hya dgn 2 dering, pggilan ku bjwb.. nada riang d sna umpama pnawar d dlm aku ksakitan..mmg benr hya aku yg bprgsgka buruk…ada nekad d aT, aku hrus b’dpn bkn lari mnjauh.. knyataan xlh sburuk yg aku gmbrkn…aku bgai dpt lihat senyumn nya..bagai mmujuk aku agar trus kuat…mlupakn duka yg tcipta tuk aku…lntas ku bulatkn nekad tuk trus pjuangan sisa smgt yg ada…mgkin msi ada nafas tuk aku…

Smlm, aku bgai dserang ngn srgn jntung…sukar tuk aku bnapas.. lbh perit dr dserang ashma…aku hmpir tmbang.. tolong.. aku bnr2 xmmpu hdpi ini.. lam kpayahan & sisa kdrat yg ada aku mohon dberi kkuatan.. aku belom mhu maT.. aku msi mhu truskn usaha ku.. tolongla.. tolong usir anasir jht ini jauh dr aku…alhmdllh,hlgn smlm aku mmpu hdpi..Allh msi sygkn aku.. aku msi bnapas hri ini…msi dberi pluang tuk mrsa anganku jd nyata…nmun ku thu tnpa prgsang dr nya.. mn mmpu aku trus bsuara.. mn mmpu ku bdiri..aku kn tmbang..hya dia tmpt ku sndar kn bdn agar dlihat spt bdiri sdgkn aku sda xmmpu tuk duduk… ntah la,ku sedar semgt ku kian mnipis.. brgX aku sda nazak tnpa aku sedari…ahhh..ku harap aku akan trus kuat…

Pagi ini.. aku seX lgik dserang ngn serangan smlm.. X ni,aku hmpir klh.. aku hmpir mgalah..biarla aku maT dr trus mnggung sakit… aku givup ngn pjalanan idup ni… bkn ini yg ku rencanakn namun sukar mjadi knyataan.. akan ka ia trus jd anganan??? Sakit ku msi ade pnawarnya.. tp smpi bl ku mmpu btahan??? Ku lelah hadpi sumanya.. ku bkn tamak nikmati idup.. tp ku mhu impian ku bkn hnya jd mmpi…ahh.. tanpa nya aku sda lama ja2..wlu dtgnya hnya smntra.. wlu bsama ku hnya tika ku rayu….nmun dia msi mmpu buat ku idup, dia la penawarku.. wlu hnya smntra..ya Allah,ku mhu trus idup…atau maT hnya slepas ku tgglkn belang…

Berikn ku kekuatan tuk trus bnapas dgn tenang.. ku lelah tuk trus blari…ku mhu duduk @ bdiri, hnya dgn senang.. bkn lgik dlm gusar…mohonku…beri napas ini pnjng.. agar dpt dnikmati rs idup…ku mohon……

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...