klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Sunday, September 2, 2007

1st Luv, Last Luv.... True Luv...

be write on,
September 2, 2007 at 4:10 am


just in 3 days... aku alami suka-duka sbuah khdupn...

pmergisn abah.. prsTwa yg paling mnyakikn lam idup aku.. bthn2 aku cuba nafikan knyataan ini... bagi ku abah ada.. wlu hya d aT.. cuma d saat ujung usia rmaja ku.. ku thu xprlu ku nafikan wlu pedih.. hrus ku akui jua... rupanya mnerima keadaan xla sessh yg aku gmbrkn..

Adam... lahir bw 1 bhgia bt ku.. bhgia yg tlh lma aku hilang... bhgia yg xdpt aku tolak.. wlu tkut hdir jua prasan itu tnpa ragu.. nmun, kepahitan jua yg ku rasa.. aku kehilangan.. aku sndri lg.. d khianati.. pedih nya aku yg thu.. luka lama bdarah smula... cukupla sakit itu.. ku tutup pntu aT.. ku rela mngunci semua rsa, dr mrasa sakit yg amat..

nmun khadirn Zky, mlupakan aku ttg ksakitan... wujud nya bgai cicakman.. aku bhgia sketika.. tlupa ttg kpahitan smlm.. nmun xlma tnpa notis aku d tglkn lg.. ade aT lain d aT nya.. aku bkn pilihan.. & psaingan bkn utk.. aku xmmpu btanding tuk mnerima kekalahan... dia blalu.. bhgia blalu.. yg ada cuma tmbahn luka pd luka yg bru smbuh.. kejam kn... tp aku mcm sdh biasa.. klu kperitan khilangan abah dpt aku tmpuh.. khilangan Zky bkn kudis utk ku... biarla ku pndam semua nya...

hari bgnti.. aku bjuang tuk 1st luv ku.. alhmdullah 'First Love Art & Design Studio' bjaya mlewati fasa ptamanya.. aku bhgia.. aku x dkhianatinya...

tnpa sdr ada rsa cinta btunas.. doaku biarla ini Last Luv ku... Wan.. satu nama yg bkn asing.. tp hri ini slpas 3 hri ku rasa bhgianya, bahang sgsra sda trasa... kisahnya hmpir sma ngan Zky.. & aku bkn nya d lahirkan tuk bsaing, aku xmmpu... aku hrus prgi.. xmmpu ku hdapi derita.. krna ku sda thu jwpn nya...

rupanya True Love skar d temui.. & ntah bla ia bkl dtg... esok hri bru.. ade crita bru.. biarla derita itu ku bawa pergi.. klu x trubat d cni.. aku hrus prgi jauh.. jauh dr suma mslah .. aku cuma mahu bhgia.. bkn derita mnyelangi...

Dar, msi ada ruang ka? ku mhu hya bhgia.. maafkan aku ya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...